
DIMITRIOS VLASAKUDIS
Managing director a PR konzultant. Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.
20. února 2020 / 09:00 – 11:30 / Vault 42 Olomouc / 590 Kč bez DPH / registrace do 14. 2.
20. 2. 9:00–11:30
/ Olomouc 590 Kč
Zapamatovatelná a oblíbená značka generuje vyšší tržby, má loajální zákazníky a silnější pozici vůči konkurenci. Cesta k lovebrandu ale nezačíná u líbivého loga ani sexy názvu. Lovebrand stojí na hlubších hodnotách a promyšlené strategii. Jak tedy na to? Přijďte posnídat s odborníky a profesionály z brandového Studia Created a načerpat inspiraci i zkušenosti.
Snídaně je určená pro marketéry a majitele středních a větších firem.
Marketingová snídaně slouží jako úvod do aktuálně vypsaného tématu, abyste si odnesli nejlepší tipy, jak na to. Záměrně není školením pro experty. Společně snídáme pro inspiraci, prezentaci nových trendů a sdílení zkušeností.
Managing director a PR konzultant. Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.
Creative director a režisér. Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval také pro rádia Helax a Evropa 2. Režisér virálních a prezentačních videí.
René je zakladatelem nejlepší hranolkárny ve městě - FÆNCY FRIES. FÆNCY FRIES jsou zářivým příkladem lovebrandu. Z Ostravy se velmi rychle rozšířili do Olomouce, Brna, Prahy a dalších měst. Přijďte se inspirovat jejich příběhem.
a doporučení, jak ze své značky udělat lovebrand
s lidmi z oboru, kteří stejně jako vy, potřebují obchodní kontakty
od lidí, kteří postavili brand firmám jako jsou Kilpi, Avogado, NEO Finances, ad.
slané i sladké občerstvení, neomezený přísun kávy, čaje a studených nápojů
Skvělý formát, který díky otevřenosti a diskuzi se všemi účastníky hodnotím výše než většinu konferencí či přednášek o marketingu.
- Martin B.Moc se mi líbily praktické ukázky a nadhled řečníků.
- Lenka V.Moc se mi líbilo, že celá snídaně byla opravdu hodně prakticky zaměřená a finální workshop, kde pánové (nejen) pomáhali jednotlivým účastníkům formovat strukturu jejich vlastního příběhu, byl uplný TOP!
- David K.Skvělí lidé, příjemné prostředí a perfektní zázemí v centru Olomouce. Pohodlně zaparkujete v parkovacím domě naproti.
Jak ze své značky udělat lovebrand
Jak rebrandovat jako bůh - opakování
Jak rebrandovat jako bůh
Staňte se guru B2B kampaní a brandingu
Jak přilákat zákazníky ke své značce a prodávat jako bůh
Jak uřídit kreativu a kreativce
Jak na výzkum
Employer branding
Jaká je role kreativy v marketingu?
Jak na web, aby zaujal?
Jak vyprávět příběh své značky
Obsah je král - jak na jeho tvorbu?
Jak rozjet Instagram a získat na něm pozornost mezi zákazníky?
Virální videa: jak je vytvořit a využít pro vlastní propagaci
Na vaše dotazy odpoví Lucie Kozielová