Pro Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu Ostrava jsme připravili komunikační kampaň Hodíme ti vlákno k úspěchu. Kampaň měla za cíl upozornit na VŠB-TUO v konkurenci ostatních českých technických škol. Současně jsme ukázali, že VŠB už není jen hornickou školou, ale je plná moderních technologií.
Komunikátorem kampaně byla postava absolventa VŠB-TUO doc. Vlákna (herec Michal Kavalčík), vytvořená po vzoru současných technických guru jako Elon Musk z Tesly nebo Jeff Bezos z Amazonu.
Na hudební klip s doc. Vláknem navazovala celá kampaň – mediální komunikace, sociální sítě, kampaňový web www.docvlakno.cz, PPC reklama, memy, párty pro studenty a další kanály.
Video nasbíralo 170 000 zhlédnutí a kampaň měla přes 30 mediálních výstupů napříč Českem včetně vyhodnocení serverem mediar.cz jako nejlepší kampaň týdne.