snídaně o marketingu #19

snídaně
o marketingu #19
snídaně o marketingu #19
Zvyšte tržby
díky silné značce

21. února 2019 / 08:30 – 11:00 / Impact Hub Ostrava / 490 Kč bez DPH / registrace do 14. 2.

21. 2. 8:30–11:00
/ Ostrava, 490 Kč

chci se přihlásit

"Must have" pro majitele firem, obchodní ředitele a marketingové manažery, kteří chtějí mít úspěšnou značku. Posnídejte s odborníky z brandového Studia Created, kteří vytvořili desítky silných značek. Řeknou vám, jak zefektivnit brandovou komunikaci a zvýšit své tržby. Prozradí, jaké zadání pro vaši agenturu vede ke splnění cílů, na co si dát při tvorbě brandu pozor a kolik to celé může stát. Dejte si snídani, díky které o světelné roky přeskočíte svou konkurenci.

Dozvíte se to,
co nejde vygooglovat...

  • jak budovat značku, které rostou tržby
  • proč vám dobrý název a sklělé logo nebudou stačit
  • jak se nesmazatelně zapsat do zákazníkovy hlavy
  • jak neutrácet za nefunkční reklamní nástroje

Víme o Vás...

  • že jste majitel nebo marketér střední a větší firmy
  • že chcete, aby vaše značka více prodávala
  • že chcete, aby vaši značku znalo více lidí

_Poznáte
aktuální trendy

_Dostanete
konkrétní tipy

_Potkáte
zajímavé lidi

Program Snídaně

8:30 První chod

9:30 Siesta

9:45 Druhý chod

11:00 Ukončení a networking

Inspirujte se lidmi,
kteří staví úspěšné značky

DIMITRIOS VLASAKUDIS

DIMITRIOS VLASAKUDIS

Managing director a PR konzultant. Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.

VLADIMÍR SKÓRKA

VLADIMÍR SKÓRKA

Creative director a režisér. Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval také pro rádia Helax a Evropa 2. Režisér virálních a prezentačních videí.

PAVLA LIČKOVÁ, Ostravar

Speciální HOST - PAVLA LIČKOVÁ

Pavla dělá strategii a kreativu pro Ostravar. Má na svědomí hokejovou kampaň Nauč svět Ostravar, zavádění craft a premium piv na trh a BTL aktivity (Kryštof kempy, Slavnosti pivovaru Ostravar).

Za své peníze si odnesete

star

FUNGUJÍCÍ POSTUPY

s kterými hned po snídani můžete začít posilovat svůj vlastní brand.

star

200 let praxe

a zkušeností lidí, kteří řeší stejné otázky, jako vy.

star

Konkrétní tipy

od profesionálů, kteří postavili úspěšné značky jako Kilpi, Avogado nebo NEO Finances.

star

Spokojený žaludek

plný sladkých i slaných dobrot, čaje, džusů a kávy podávané v neomezeném množství.

CHCI PŘIJÍT / 490 Kč * 490 Kč bez DPH (593 Kč s DPH)

registrace do 14. února 12:00

vlevo
vpravo

Budete v příjemném a moderním prostředí Impact Hub Ostrava

Skvělí lidé, příjemné prostředí, perfektní zázemí, ... Impact Hub nás prostě baví. A věříme, že v těchto prostorách budou Snídaně o to víc bavit i vás.

Place-ikonSokolská třída 24, Ostrava
Sledujte novinky o eventu na Facebooku Sledujte novinky o eventu na Facebooku

Rádi byste jiný termín?

Nechte nám na sebe e-mail a budete o příští snídani vědět jako první. Nebo mrkněte, jesli vám nesedne termín této akce v Praze, v Brně nebo v Olomouci.

Témata minulých
snídaní o marketingu

Snídaně o marketingu #18

Jak ze své značky udělat lovebrand?

Snídaně o marketingu #17

Jak rebrandovat jako bůh - opakování

Snídaně o marketingu #16

Jak rebrandovat jako bůh

Snídaně o marketingu #15

Staňte se guru B2B kampaní a brandingu

Snídaně o marketingu #14

Jak přilákat zákazníky ke své značce a prodávat jako bůh

Snídaně o marketingu #13

Jak uřídit kreativu a kreativce

Snídaně o marketingu #12

Jak na výzkum

Snídaně o marketingu #11

Employer branding

Snídaně o marketingu #10

Jaká je role kreativy v marketingu?

Snídaně o marketingu #09

Jak na web, aby zaujal?

Snídaně o marketingu #08

Jak vyprávět příběh své značky

Snídaně o marketingu #07

Obsah je král - jak na jeho tvorbu?

Snídaně o marketingu #06

Jak rozjet Instagram a získat na něm pozornost mezi zákazníky?

Snídaně o marketingu #05

Virální videa: jak je vytvořit a využít pro vlastní propagaci

Ukázat další Skrýt

Pořádá

SKORKA_VLASAKUDIS_CREATED_LOGO logo-impacthub

Zeptejte se

Na vaše dotazy odpoví Lucie Kozielová